|
|
Šiaulių miesto savivaldybės
2021‒2023 metų strateginio
veiklos plano
11 priedas
Savivaldybės veiklos
programa
|
|
|
|
|
|
Biudžetiniai
metai
|
2021 metai
|
Asignavimų
valdytojas (-ai), kodas
|
Šiaulių
m. sav. administracija 188771865; Šiaulių miesto savivaldybės kontrolės
ir audito tarnyba 188657559
|
Vykdytojas
(-ai)
|
Bendrųjų
reikalų skyrius
|
Kodas
|
15
|
|
|
Programos
pavadinimas
|
Savivaldybės
veiklos programa
|
Kodas
|
11
|
|
|
Programos
parengimo argumentai
|
Programa yra tęstinė.
Realizuojamos LR vietos savivaldos įstatymu nustatytos savarankiškosios
savivaldybių funkcijos, valstybinės (valstybės perduotos savivaldybėms)
funkcijos.
Savivaldybė yra pagrindinis mechanizmas, sujungiantis bendruomenės
poreikius ir valstybės politiką, todėl nuo to, kaip kokybiškai ir
racionaliai dirbs Savivaldybės administracija, priklauso visų vykdomų
programų rezultatai, o kartu ir miesto vystymosi perspektyvos.
|
Ilgalaikis
prioritetas
(pagal
ŠSPP)
|
Atviras –
aktyvi, kūrybinga ir atsakinga bendruomenė
Veržlus –
konkurencinga verslo aplinka
Saugus –
draugiška gamtai gyvenamoji aplinka
|
Kodas
|
1
2
3
|
Šia
programa įgyvendinamas savivaldybės strateginis tikslas:
|
Efektyviai
panaudojant žmogiškuosius ir finansinius išteklius, formuoti palankią aplinką
investicijoms pritraukti
|
Kodas
|
02
|
|
|
Programos tikslas
|
Efektyviai
organizuoti Savivadybės darbą ir užtikrinti Savivaldybės funkcijų
įgyvendinimą
|
Kodas
|
11.01.
|
|
Tikslo
įgyvendinimo aprašymas:
|
|
Siekiant
efektyviai organizuoti Savivaldybės darbą ir tinkamai įgyvendinti
valstybines (perduotas savivaldybei) funkcijas, būtina užtikrinti
tiek pakankamus žmogiškuosius tiek materialinius resursus. Būtina
sąlyga, norint efektyviai organizuoti darbą, yra tinkamas aprūpinimas
visomis darbo priemonėmis (kompiuterinė, organizacine ir kt.
technika). Tikslui pasiekti numatomos priemonės ES struktūrinių fondų
paramos panaudojimui.
Taip pat numatoma sudaryti sąlygas darbuotojų kvalifikacijos kėlimui,
bei pasirūpinti saugia darbine aplinka, gerinant darbuotojų darbo
sąlygas, vykdant einamojo ir planinio remonto darbus.
Svarbų vaidmenį organizuojant Savivaldybės darbą atlieka
informacijos, apie Savivaldybės vykdomų funkcijų įgyvendinimą,
sklaida ir įstaigos komunikacija su gyventojais socialiniuose
tinkluose ne tik lietuvių, bet ir anglų kalbomis. Todėl numatomos
priemonės komunikacijos socialinių tinklų pagalba aktyvinimui.
|
|
|
11.01.01. Uždavinys. Sudaryti sąlygas Savivaldybės
funkcijoms įgyvendinti
|
|
Savivaldybės
funkcijos – tai LR vietos savivaldos įstatymo ir kitų įstatymų
savivaldybėms priskirtos viešojo administravimo ir viešųjų
paslaugų teikimo funkcijos.
Savivaldybės institucijos – atstovaujamoji institucija,
tai yra savivaldybės taryba, ir vykdomoji institucija, tai yra
savivaldybės administracijos direktorius, turinčios vietos
valdžios ir viešojo administravimo teises ir pareigas.
Savivaldybės institucijos yra atsakingos už savivaldos teisės ir
savo funkcijų įgyvendinimą bendruomenės interesais. Savivaldybės
kontrolės ir audito tarnyba yra savivaldybės kontrolės įstaiga,
kuri atlieka finansinį ir veiklos auditą savivaldybės
administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose bei
savivaldybės kontroliuojamose įmonėse, prižiūri ar teisėtai,
efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas savivaldybės
turtas bei vykdomas savivaldybės biudžetas. Savivaldybės
kontrolieriaus įgaliojimai ir pareigos, savivaldybės kontrolės ir
audito tarnybos funkcijos yra reglamentuotos Lietuvos Respublikos
Vietos savivaldos įstatyme.
Savivaldybės administracija yra savivaldybės įstaiga,
kurią sudaro struktūriniai, struktūriniai teritoriniai padaliniai
– seniūnijos (filialai). Kontrolės ir audito tarnyba atlieka
savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo priežiūrą, teisėtą,
tikslingą ir efektyvų savivaldybės turto ir savivaldybei perduoto
valstybės turto naudojimą.
Savivaldybės funkcijų atlikimo kokybė priklauso nuo
Savivaldybės tarybos, Savivaldybės administracijos, Sekretoriato
ir Kontrolės tarnybos darbo organizavimo. Siekiant įgyvendinti
uždavinį numatyta organizuoti darbuotojų mokymus, plėsti
informacijos sklaidą apie Šiaulių miesto savivaldybę anglų kalba
socialiniuose tinkluose, atnaujinti kompiuterinę, programinę
įrangą, bei atlikti visus planuojamus darbo aplinkos pritaikymo
ir gerinimo darbus.
|
|
|
11.01.02. Uždavinys. Tinkamai įgyvendinti
valstybines (perduotas savivaldybei) funkcijas
|
|
Valstybinės
(perduotos savivaldybėms) savivaldybės funkcijos – tai valstybės
funkcijos, perduotos savivaldybėms atsižvelgiant į gyventojų
interesus. Šios funkcijos perduodamos įstatymais ir įgyvendinamos
vadovaujantis teisės aktais. Savivaldybės, įgyvendindamos šias
funkcijas, turi įstatymų nustatytą sprendimų priėmimo laisvę.
Vykdant uždavinį užtikrinamas valstybinių (perduotų
savivaldybei) funkcijų vykdymas. Dalies funkcijų įgyvendinimas
yra numatytas per kitose programose numatytus tikslus, todėl šis
uždavinys apima tokias valstybines funkcijas:
1) gyvenamosios vietos deklaravimą;
2) duomenų valstybės registrui teikimą:
3) pirminę teisinę pagalbą pagal valstybės garantuojamos
teisinės pagalbos įstatymą;
4) nuosavybės teisių atkūrimo nagrinėjimą;
5) civilinės būklės aktų registravimą;
6) gyventojų registro tvarkymą;
7) valstybinės kalbos vartojimo kontrolę;
8) jaunimo teisių apsaugą;
9) archyvinių dokumentų tvarkymą;
10) mobilizacijos administravimą;
11) civilinės saugos organizavimą;
12) žemės ūkio funkcijų vykdymą;
13) viešųjų darbų administravimą;
14) socialinių pašalpų administravimą;
15) kompensacijų administravimą;
16) Socialinės paramos mokiniams administravimą;
17) Socialinės globos administravimą;
18) Būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių
dalies kompensacijų administravimą;
19) Neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo užtikrinimą;
20) Erdvinių duomenų rinkinio tvarkymą.
|
|
|
11.01.04. Uždavinys. Diegti Savivaldybės
administracijoje modernias informacines sistemas
|
|
Patikimai
veikiančios informacinės sistemos bei pažangios informacinės
technologijos sudaro prielaidas administracinės naštos mažinimui
verslui ir gyventojams. Siekiant įgyvendinti uždavinį, bus siekiama
mažinti administracinę naštą numatant 2019-2021 m.
administracinės naštos mažinimo kryptis (priemones). Vykdant
priemones, bus siekiama kuo mažesnėmis laiko sąnaudomis ir
finansinėmis išlaidomis vykdyti teisės aktuose numatytus
informacinius įsipareigojimus, maksimaliai supaprastinti
administracines procedūras, gerinti elektroninių administracinių
paslaugų plėtojimą bei užtikrinti administracinės naštos
stebėseną, viešumą ir prevenciją. Siekiant užtikrinti
nepertraukiamą ir efektyvų informacinių sistemų bei kompiuterinės
technikos darbą, kasmet yra analizuojami ir projektuojami
kompiuterinės ir programinės įrangos poreikiai bei atnaujinama
įrangos bazė. Siekiant įgyvendinti minėtą uždavinį yra planuojama
taip pat pasinaudoti ES struktūrinių fondų parama ir pradėti
įgyvendinti minėtų fondų lėšomis iš dalies finansuojamą projektą
„Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas“, kurio metu
bus patobulinti 6 viešojo administravimo organizavimo ir teikimo
procesai, o pilnai įgyvendinus projektą tikėtinas pagerėjęs
gyventojų pasitenkinimas Šiaulių m. savivaldybės administracijos
teikiamomis viešojo administravimo paslaugomis. Projekto metu yra
numatytas Šiaulių miesto koordinavimo skyriui funkcionuoti
reikiamos įrangos įsigijimas bei informacinės sistemos diegimas,
Šiaulių miesto savivaldybės viešosios bibliotekos leidinių
išdavimo/grąžinimo paslaugų procesų analizė, vertinimas ir naujos
leidinių išdavimo/grąžinimo paslaugos sukūrimas, Šiaulių miesto
savivaldybės administracijos teikiamų socialinės paramos paslaugų
planavimo, organizavimo ir teikimo procesų ir procedūrų analizė
ir tobulinimas, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos ir
Šiaulių miesto savivaldybės viešosios bibliotekos darbuotojų
kompetencijų stiprinimas.
Įgyvendinant projektą „Bendradarbiavimas pasienio
regione siekiant užtikrinti saugumą ir viešųjų paslaugų efektyvumą“,
siekiant užtikrinti efektyvias ir kokybiškas viešąsias paslaugas
Šiauliuose ir Lietuvos – Latvijos pasienio regione, bus plečiamas
miesto vaizdo stebėjimo kamerų tinklas, didinamos vaizdo
stebėjimo sistemos analitikos galimybės mieste.
Pagrindinės projekto veiklos apima vaizdo stebėjimo sistemų
plėtrą Šiauliuose ir Dobelėje, įsigyjant ne tik stacionarias, bet
ir mobilias vaizdo stebėjimo kameras. Bus perkama ne tik techninė
įranga, bet ir vaizdo analitikos moduliai, būtini efektyviam
vaizdo stebėjimo tinklo darbui. Viešinant projektą gyventojai bus
informuoti apie abiejuose miestuose veikiančius miesto
koordinavimo centrus, bus populiarinami šių centrų trumpieji
numeriai.
|
|
|
11.01.05. Uždavinys. Gerinti Savivaldybės
administracijos materialinę – techninę bazę
|
|
Uždavinys
bus įgyvendinamas vykdant projektavimą ir kitas inžinerines
paslaugas, apmokant: statybos leidimo, statybos užbaigimo akto
išdavimo, ekspertizės, projekto vykdymo priežiūros, techninio
prižiūrėtojo privalomąjį civilinės atsakomybės draudimo ir kitų
paslaugų išlaidas. Gerinama projektuojamų objektų kokybė.
01 tikslo rezultato vertinimo kriterijai:
|
Mato vnt.
|
2021 m.
|
2022 m.
|
2023 m.
|
|
|
|
|
|
Patvirtintų
pareigybių
|
sk.
|
283
|
283
|
283
|
Apmokytų
darbuotojų skaičius (nuo visų darbuotojų skaičiaus)
|
proc.
|
60
|
80
|
80
|
Suteiktų
elektroninių paslaugų kiekis
|
vnt
|
10 000
|
11 000
|
11 000
|
|
Programos tikslas
|
Plėtoti
bendradarbiavimą su socialiniais partneriais
|
Kodas
|
11.02.
|
|
Tikslo
įgyvendinimo aprašymas:
|
|
Programos
tikslas yra užtikrinti kuo glaudesnį bendradarbiavimą ne tik su
socialiniais partneriais vykdant prevencines programas, bet ir
skatinti nevyriausybinių organizacijų veiklą, plėtrą ir
bendradarbiavimą su savivalda, įtraukti kuo daugiau jaunų žmonių,
įgyvendinat jaunimo politiką, skatinant jaunimo aktyvumą dalyvaujant
įvairiose veiklose, įsitraukiant į miestui svarbių klausimų
sprendimus, teikiant iniciatyvų projektus.
Tikslas yra remti ir skatinti vietos bendruomenes, finansiškai
prisidedant prie Šiaulių miesto veiklos grupės projektų įgyvendinimo,
bei bendruomenės iniciatyvų, skirtų gyvenamajai aplinkai gerinti
projektų ir iniciatyvų finansavimo.
|
|
|
11.02.01. Uždavinys. Plėtoti bendradarbiavimą su
miesto teisėtvarkos institucijomis, organizacijomis
|
|
Siekiant
įgyvendinti uždavinį, bus kompleksiškai planuojamos ir
koordinuojamos nusikaltimų prevencijos priemonės, susijusios su
gyventojų saugumo stiprinimu ir saugios Savivaldybės aplinkos
kūrimu. Šiam uždaviniui įgyvendinti planuojama pasirašyti ne
mažiau 7 Šiaulių m. savivaldybės nusikaltimų prevencijos
tikslinių programos projektų įgyvendinimo ir finansavimo sutarčių
su miesto teisėtvarkos institucijomis, nevyriausybinėmis
organizacijomis ir kitais atsakingais vykdytojais pagal Šiaulių
miesto savivaldybės 2020–2022 nusikaltimų prevencijos programą.
|
|
|
11.02.02. Uždavinys. Skatinti Savivaldybės
bendradarbiavimą su vietos bendruomene
|
|
Uždavinys
bus įgyvendinamas skatinant Šiaulių miesto nevyriausybinių
organizacijų veiklą bei užtikrinant jų plėtrą. Bendruomeninės
veiklos rėmimas užtikrinamas vadovaujantis Socialinės apsaugos ir
darbo ministro patvirtinta priemone „Stiprinti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“.
Šių priemonių tikslinės grupės – bendruomeninės ir
nevyriausybinės organizacijos, veikiančios Šiaulių mieste.
Priemonės tikslas – skatinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių
(toliau – bendruomenė) savarankiškumą tenkinant socialinius jų
narių (gyventojų) poreikius, stiprinti narių
(gyventojų) sutelktumą ir tarpusavio pasitikėjimą, bendruomeninę veiklą,
sudaryti sąlygas bendruomeninėms, religinėms, kitoms
nevyriausybinėms organizacijoms dalyvauti priimant sprendimus dėl
bendruomenių narių
(gyventojų) socialinių poreikių tenkinimo. Nevyriausybinių
organizacijų rėmimas užtikrinamas vadovaujantis Nevyriausybinių
organizacijų projektų finansavimo konkurso nuostatais. Konkurso
tikslas – finansuoti NVO projektus, kuriuos įgyvendinant būtų
skatinamas NVO sutelktumas, didinamas Šiaulių miesto visuomenės
aktyvumas, užimtumas, stiprinamas Savivaldybės bendradarbiavimas
su NVO ir visuomene, skatinamas visuomenės domėjimasis
aplinkosaugos problemomis, sveikatinimo klausimais. Šiaulių
miesto savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių
organizacijų steigimo, perregistravimo ir įstatų keitimo išlaidos
kompensuojamos vadovaujantis Šiaulių miesto savivaldybės
administracijos 2018-11-26 tvarkos aprašu Nr. A-1950.
Siekiant užtikrinti kryptingą jaunimo politikos įgyvendinimą,
skatinamas jauno žmogaus aktyvus dalyvavimas visuomeninėje
veikloje, įgūdžių lavinimas ir įsitraukimas į miesto gyvenimą.
Priemonės tikslinė grupė – jauni žmonės (14–29 metų amžiaus),
jaunimo organizacijos, su jaunimu dirbančios organizacijos,
neformalios jaunimo grupės, atviri jaunimo centrai ir atvirosios
jaunimo erdvės, registruotos ir veikiančios Šiaulių mieste.
Skatinant aktyvų jaunimo dalyvavimą įvairiose veiklose
(visuomeninėje, socialinėje, savanorystės, pilietinėje ir kt.)
bus siekiama užtikrinti jaunų žmonių (neformalių jaunimo grupių),
jaunimo organizacijų (toliau – JO) ir su jaunimu dirbančių
organizacijų (toliau – SJDO) nuolatinę ir ilgalaikę projektinę
veiklą. Projektai gali būti finansuojami savivaldybės biudžeto
lėšomis, nacionaliniu (dažniausiai tokius projektus finansuoja
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija) ir
tarptautiniu (dažniausia tai ERASMUS+) lygiu. Šiaulių miesto
savivaldybė finansuos jaunimo iniciatyvų projektus, kuriais
siekiama gerinti JO ir SJDO veiklos kokybę ir efektyvumą, spręsti
įvairias jaunimo problemas, didinti jaunų žmonių aktyvumą ir
užimtumą. Konkurso būdu jaunimo iniciatyvų projektai bus
atrenkami ir iš dalies finansuojami vadovaujantis Jaunimo
iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatais, kurie
rengiami vadovaujantis Jaunimo reikalų departamento prie
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos parengtomis
rekomendacijomis ir tvirtinami Administracijos direktoriaus
įsakymu. Jaunimo iniciatyvų projektų prioritetus kasmet teikia
Šiaulių miesto savivaldybės jaunimo reikalų taryba, atsižvelgdama
į nacionalinės jaunimo politikos aktualijas, juos įsakymu
tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
Siekiant užtikrinti atvirojo darbo su jaunimu formų
plėtrą ir kokybę būtina kurti ar palaikyti atvirus jaunimo
centrus ir atviras jaunimo erdves bei užtikrinti darbo su jaunimu
gatvėje plėtrą.
Jaunų žmonių įsitraukimas į savanorišką veiklą
sudaro sąlygas skatinti pilietiškumą, didinti visuomeninį
aktyvumą, įgyti darbinių įgūdžių. Jaunimo savanoriška veikla bus
užtikrinama įgyvendinant savanoriškos veiklos Savivaldybėje
modelį bei palaikant tarptautinę savanorišką tarnybą.
Įgyvendinant priemonę „Dalyvauti Šiaulių vietos
veiklos grupės strategijos rengime ir įgyvendinime“ finansiškai
prisidedama prie Šiaulių miesto vietos veiklos grupės veiklos ir
projektų įgyvendinamų pagal Šiaulių miesto vietos veiklos grupės
strategiją finansavimo. Šiaulių miesto savivaldybės lėšomis,
gavus atskirus Šiaulių miesto savivaldybės tarybos pritarimus,
finansuojama iki 7,5 proc. projektų tinkamų finansuoti išlaidų.
Uždavinys įgyvendinamas ir per priemonę "Įgyvendinti
bendruomenės iniciatyvas, skirtas gyvenamajai aplinkai
gerinti". Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2019 m.
lapkričio 7 d. sprendimu Nr. T-405 patvirtintas „Bendruomenės
iniciatyvų, skirtų gyvenamajai aplinkai gerinti, projektų idėjų
atrankos ir finansavimo tvarkos aprašas".
Sprendimo tikslas: Bendruomenės iniciatyvų, skirtų
gyvenamajai aplinkai gerinti, projektų idėjų finansavimo tikslas
– didinti piliečių įtraukimo į miesto biudžeto formavimą galimybes.
Pagrindiniai uždaviniai: skatinti piliečių iniciatyvą mieste,
suburti gyventojų bendruomenes, kurios gyvintų ir gerintų
kultūrinę, socialinę ir gyvenamąją aplinką, dalyvautų atnaujinant
teritorijas, skatinti diskusijas miesto plėtros tema.
02 tikslo rezultato vertinimo kriterijai:
|
Mato vnt.
|
2021 m.
|
2022 m.
|
2023 m.
|
|
|
|
|
Finansuotų
bendruomeninių projektų
|
sk.
|
35
|
38
|
39
|
Prevencinės
programos įgyvendinimas
|
proc.
|
100
|
100
|
100
|
|
|
Programos tikslas
|
Užtikrinti
tinkamą savivaldybės lėšų planavimą ir panaudojimą
|
Kodas
|
11.03.
|
|
Tikslo
įgyvendinimo aprašymas:
|
|
Tinkamas
savivaldybės lėšų panaudojimas užtikrinamas savalaikiu, neviršijančiu
nustatytų skolinimosi limitų, skolinimosi procesu, bei efektyviai
naudojant direktoriaus rezervo fondo lėšas.
|
|
|
11.03.01. Uždavinys. Užtikrinti prisiimtų
įsipareigojimų vykdymą
|
|
Savivaldybės
ilgalaikiame plėtros plane numatytą darnų miesto vystymąsį dėl
ribotų finansinių resursų yra sudėtinga įgyvendinti tik
Savivaldybės lėšomis, todėl viena iš galimybių – paskolos.
Įgyvendinant uždavinį, siekiama Savivaldybės skolinimosi poreikį
patenkinti laiku, kuo mažesniais kaštais ir priimtina rizika,
neviršijant nustatytų skolinimosi limitų, bei užtikrinti
savalaikį priimtų įsipareigojimų vykdymą. Vykdant šį uždavinį,
mokamos paskolos ir palūkanos pagal grafiką.
Taip pat yra įgyvendinama priemonė – "Kompensuoti
keleivių vežimo vietiniais maršrutais organizavimo išlaidas"
Įgyvendinant šią priemonę vežėjui bus kompensuojami nuostoliai,
susidarę teikiant keleivių vežimo vietiniais maršrutais viešąsias
paslaugas ir kompensuojamos konkursinių maršrutų operavimo
sąnaudos pagal Savivaldybės sudarytas sutartis su vežėju dėl
viešųjų paslaugų teikimo ir nuostolių kompensavimo bei
operatoriaus veiklos ir sąnaudų kompensavimo.
|
|
|
11.03.02. Uždavinys. Organizuoti civilinę saugą,
naudojant direktoriaus rezervo fondo lėšas
|
|
Siekiant
likviduoti įvykių, ekstremalių įvykių ir ekstremalių situacijų
pasekmes esant ekstremaliajai situacijai, organizuojamos
kompleksinės priemonės pagal poreikį.
Rezultato vertinimo kriterijai:
|
Mato vnt.
|
2021 m.
|
2022 m.
|
2023 m.
|
|
Finansinių įsipareigojimų vykdymas
|
proc.
|
100
|
100
|
100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2015–2024
m. Šiaulių miesto strateginio plėtros plano dalys, susijusios su vykdoma
programa:
1.1.3. Ugdyti visuomenės sąmoningumą, pilietiškumą, skatinant verslo,
švietimo, NVO, kultūros ir mokslo bendradarbiavimą;
2.3.1. Sutelkti aukštos kultūrinės ir profesinės kompetencijos darbuotojų
komandą;
2.3.2. Išvystyti visiems prieinamas, kokybiškas viešąsias paslaugas,
pasitelkiant informacines technologijas;
3.3.3. Sukurti vaizdo stebėjimo ir informacijos valdymo sistemą
|
|
|
Planuojami
programos finansavimo šaltiniai:
Valstybės
biudžeto lėšos (VB); Savivaldybės biudžeto lėšos (SB); Lėšų likutis ataskaitinio
laikotarpio pabaigoje (LIK); Įstaigos pajamų lėšos (PL); Valstybės
biudžeto lėšos KT (VB); Lėšos valstybinėms funkcijoms atlikti VB (VF); Europos
Sąjungos lėšos KT (ES); Europos Sąjungos lėšos (ES)
|
|
|
Susiję
Lietuvos Respublikos ir savivaldybės teisės aktai:
1.
LR vietos savivaldos įstatymas;
2. LR valstybės tarnybos įstatymas;
3. LR viešųjų įstaigų įstatymas;
4. LR Civilinis ir LR Administracinių teisių pažeidimo kodeksai;
5. LR biudžetinių įstaigų įstatymas;
6. LR įmonių rejestro įstatymas;
7. LR akcinių bendrovių įstatymas;
8. LR karo prievolės įstatymas;
9. LR valstybinės kalbos įstatymas;
10. LR archyvų įstatymas;
11. LR civilinis kodeksas;
12. LR pilietybės įstatymas;
13. LR valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo
juo įstatymo pakeitimo įstatymas;
14. LR valstybės ir savivaldybių įmonių įstatymas;
15. LR valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymas;
16. LR socialinių paslaugų įstatymas;
17. LR žalos atlyginimo dėl nelaimingų atsitikimų darbe ar susirgimų
profesine liga laikinasis įstatymas;
18. LR biudžeto sandaros įstatymas;
19. LR Vyriausybės 2004 m. kovo 26 d. nutarimas Nr. 345 „Dėl Savivaldybių
skolinimosi taisyklių patvirtinimo“;
20. LR Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimas Nr. 543 „Dėl Lietuvos
Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir
vykdymo taisyklių patvirtinimo“;
21. LR kelių transporto kodeksas;
22. LR susisiekimo ministro įsakymas Nr. 3-457 „Dėl nuostolių, patirtų
vykdant keleivinio kelių transporto viešųjų paslaugų įsipareigojimus“.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|