Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus - (angl. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai iš interneto svetainės www.siauliai.lt. Susipažinkite su   Privatumo politika.


 

 

 

 

Išaugus susirgimų statistikai, gyventojai kviečiami aktyviau naudotis elektroninėmis paslaugomis

Praėjusią savaitę pasiekti užsikrėtimų COVID-19 infekcija rodikliai lėmė, kad Šiaulių miestas pateko į didelės rizikos savivaldybių sąrašą. Vertinant situaciją, kad dvi miesto bendrovės tapo užkrato židiniais, įmonėms ir įstaigoms patariama griežtai laikytis sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijų. Dėl išaugusio susirgimų pavojaus keturiuose Šiaulių miesto savivaldybės administracijos skyriuose keičiasi gyventojų aptarnavimo tvarka, šiauliečiai kviečiami kuo daugiau formalumų susitvarkyti internetu, konsultuotis telefonu. Gyventojus, kuri neturi galimybės naudotis elektroninėmis paslaugomis, skyrių darbuotojai priims iš anksto užsiregistravus.

 

Šiaulių miestą paskelbus didelės rizikos teritorija, savivaldybės administracija koreguoja gyventojų aptarnavimo tvarką, šiauliečiai raginami pagal galimybes vengti nebūtinų kontaktų. Rūpimais klausimais gyventojai bus konsultuojami telefonu, patiekti prašymus ar dokumentus galima į specialias dėžutes. Veikia ir elektroninių paslaugų sistema. Kaip informavo Savivaldybės administracijos direktorius Antanas Bartulis, daugiausiai gyventojų kreipiasi į keturis Savivaldybės padalinius: Savivaldybės priimamąjį, Civilinės metrikacijos skyrių, Socialinių paslaugų skyrių  ir Socialinių išmokų ir kompensacijų skyrių.

„Paruošiamuosius darbus jau atlikome praėjusią savaitę. Dabar, kaip ir daugelyje įstaigų, siūlome gyventojams pirmiausiai savo klausimus spręsti elektroninėmis priemonėms. Visos paslaugos, kurias teikiame, šiauliečiams yra prieinamos elektroninėje erdvėje. Dėl amžiaus ar kitų priežasčių elektroninėmis paslaugomis negalintys naudotis gyventojai ir toliau bus priimami skyriuose, tik dabar dėl vizito būtina užsiregistruoti telefonu. Telefonu iš anksto užsiregistravusiam žmogui bus paskiriamas konkretus laikas, kad nereikėtų laukti eilėse su kitais interesantais. Gyventoją pasitiks mūsų darbuotojai padės užpildyti reikiamus dokumentus, paaiškins situaciją. Atneštus dokumentus bus galima palikti pašto ir korespondencijos dėžutėse“, – komentavo situaciją Antanas Bartulis.  



Bendrųjų reikalų skyriaus informacija,
tel. (8 41) 596 304,
el. p. vitalis.lebedis@siauliai.lt

V. Lebedžio nuotraukos

Facebook
Spausdinimo versija
Atgal


Oficialūs Savivaldybės puslapiai

      
 


Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
Rugsėjis
    2020     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: