Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus - (angl. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai iš interneto svetainės www.siauliai.lt. Susipažinkite su   Privatumo politika.


 

 

„Sodra“ ir VMI grįžta prie nuotolinio klientų aptarnavimo

„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) dėl prastėjančios pandeminės situacijos kai kuriuose šalies regionuose nuo šios savaitės gyventojus Raseiniuose, Radviliškyje ir Šiauliuose aptarnaus tik nuotoliniu būdu.

 

„Sodros“ ir VMI Raseinių klientų aptarnavimo skyriai nebus atidaryti nuo pirmadienio, o Šiauliuose ir Radviliškyje klientai „gyvai“ nepriimami nuo trečiadienio. Dėl prastėjančių COVID-19 rodiklių klientus aptarnauti tik nuotoliniu būdu rekomenduoja Nacionalinis visuomenės sveikatos centras.

Iki šiol gyventojai „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo skyriuose buvo aptarnaujami tik užsiregistravus iš anksto. Su jau užsiregistravusiais klientais dėl jų aptarnavimo tariamasi asmeniškai. Nuotolinis „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimas vyksta įprastai.

„Turime atsakingai galvoti apie riziką mūsų klientų bei juos aptarnaujančių darbuotojų sveikatai. Susisiekėme su visais klientais, kurie buvo iš anksto užsiregistravę konsultacijoms Raseiniuose, Šiauliuose ir Radviliškyje ir informavome apie pasikeitusią situaciją. Klientų aptarnavimo skyriai kituose miestuose kol kas veikia, tačiau jeigu atsiras daugiau židinių ir situacija blogės, neatmetame galimybės klientus tik nuotoliniu būdu aptarnauti ir kituose miestuose“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

„Sodra“ primena, kad beveik visas paslaugas – pateikti prašymus skirti išmokas, pasikonsultuoti ir kt. gyventojai gali elektroniniais kanalais. Informaciją apie įmokas, išmokas ir pensijas galima rasti „Sodros“ puslapyje www.sodra.lt, o prašymus pateikti ir asmeninę informaciją gauti prisijungus prie „Sodros“ asmeninės paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui arba, jeigu gyventojas užsiima savarankiška veikla – prie paskyros draudėjui www.sodra.lt/draudejui. Konsultacijos taip pat teikiamos telefonu 1883.

„Raseinių, Šiaulių ir Radviliškio klientai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją klientų aptarnavimo padaliniuose informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e.paslaugomis, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS ir kt. sistemas. Prisijungę prie Mano VMI mokesčių mokėtojai gali pateikti klausimą konsultantams, sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju ar išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt. Konsultacijas mokesčių klausimais teikiamos Mokesčių informacijos centro telefonu 1882, taip pat papildomais aptarnavimo skyrių telefonais, kurie skelbiami VMI svetainėje“, – sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė.

Užimtumo tarnyba savo ruožtu gyventojus aptarnauja tik nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje.

 

Daugiau informacijos žiniasklaidai:

Saulius Jarmalis

„Sodros“ Komunikacijos skyriaus vedėjas

Saulius.jarmalis@sodra.lt

8 630 00930

 

Agnė Zelenė

Komunikacijos specialistė

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

agne.zelene@vmi.lt

(8 5) 266 8226, 8 687 87034

Facebook
Spausdinimo versija
Atgal


Oficialūs Savivaldybės puslapiai

      
 


Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101
Spalis
    2020     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: