Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Geimifikacija pamokoje

Ar galime pamoką pradėti pabėgimo kambario užduotimis? Žinoma! Mokymasis gali būti įdomus ir įtraukiantis, kai užduotys organizuojamos geimifikacijos principu. Planuojant ugdymo procesą visas ugdymo turinys gali būti pritaikytas mokinių aktyviam dalyvavimui, sudominimui ir motyvavimui.

Įsivaizduokite, kad pamoka yra žaidimas, kur turi įgyvendinti paskirtas misijas, rinkti taškus, kolekcionuoti ženklelius, kilti lygiais aukštyn ir galiausiai būti apdovanotu. Ar gali ugdymo procesas būti tarsi ilgas atradimų, tyrinėjimų, žinių pritaikymo nuotykis? Tai nesudėtinga įgyvendinti ugdymo procese pasitelkiant pagrindinius geimifikacijos principus.

Norint motyvuoti mokinius, reikėtų kuo labiau atsižvelgti į kiekvieno vaiko gebėjimus ir galimybes siekti aukščiausių rezultatų. Mokiniai nori mokytis, kai jų veikla turi prasmę: yra įgyvendinama, susijusi su jų asmenine patirtimi, išgyvenimais bei yra maloni, žaisminga ir turi patrauklų rezultatą.

Šiaulių „Romuvos“progimnazijos pradinio ugdymo skyriaus vedėja E. Puzarienė ir pradinių klasių mokytoja L. Palivonienė dalyvavo Erasmus+ mobilumo veikloje „Gamification and Active Methodologies in Education“, Ispanijoje.

Mokymų metu pedagogės susipažino su geimifikacijos taikymo specifika ir principais, integruojamomis aplikacijomis, turinio kūrimo technologija ir pritaikymo galimybėmis įvairių gebėjimų mokiniams.

Erasmus+ projekto ,,Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys" mokymų „Gamification and Active Methodologies in Education“ sklaida planuojama organizuojant seminarą mokytojams.

 

Pradinio skyriaus vedėja Edita Puzarienė ir pradinių klasių mokytoja Laura Palivonienė

Nuotraukos: Lauros Palivonienės

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas