Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Skelbiamas Šiaulių lopšelio-darželio "Ąžuoliukas" konkursas direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigoms eiti

Įstaigos pavadinimas:

Šiaulių lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“, teisinė forma – biudžetinė įstaiga, buveinė – Rūdės g. 6, LT-77151, Šiauliai, kodas – 190525283

Pareigybės pavadinimas:

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, pareigybės lygis – A2, 1 etatas

Reikalavimai:

  1. Turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities, edukologijos krypties bakalauro kvalifikacinį laipsnį arba jam prilygintą išsilavinimą, būti įgijus ikimokyklinio ar pradinio ugdymo pedagogo kvalifikaciją.
  2. Turėti ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą.
  3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės funkcijoms atlikti.
  4. Turėti ne mažesnę kaip vienų metų vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį.
  5. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis.
  6. Gebėti planuoti, organizuoti ikimokyklinės įstaigos veiklą bei valdyti, sisteminti informaciją, rengti išvadas, reikalingas ugdomojo proceso tobulinimui.
  7. Turėti projektinio darbo patirties.
  8. Mokėti organizuoti lopšelio-darželio veiklos įsivertinimą.
  9. Gerai mokėti lietuvių kalbą, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
  10. Mokėti ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygio sistemą) bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių).
  11. Privalumai:

11.1. darbo patirtis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje;

11.2. Edukologijos magistro laipsnis.

 Funkcijos:

  1. Dalyvauja lopšelio-darželio strateginio plano ir metinio veiklos plano rengime ir vykdyme.
  2. Rengia lopšelio-darželio metinę veiklos ataskaitą, reguliariai atsiskaito už nuveiktą darbą.
  3. Vadovauja lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo programos rengimui ir atnaujinimui.
  4. Organizuoja ir koordinuoja ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo planų, programų, projektų rengimą ir įgyvendinimą.
  5. Inicijuoja neformaliojo vaikų ugdymo poreikių tenkinimo įvairovę, vykdo vaikų saviraiškos stebėseną.
  6. Planuoja, organizuoja (kartu su pedagogais) lopšelio-darželio renginius, pažintinę ugdytinių veiklą, pedagogų kvalifikacijos tobulinimą (seminarus, konferencijas, atviras veiklas, pedagoginio darbo patirties sklaidą).
  7. Vykdo elektroninio dienyno administravimą bei priežiūrą.
  8. Sudaro mokytojų (grupių mokytojų, meninio ugdymo mokytojų, logopedų, socialinių pedagogų, specialiųjų pedagogų, judesio korekcijos specialisto) darbo grafikus (suderina juos su Darbo taryba) bei užsiėmimų tvarkaraščius, vykdo jų kontrolę.
  9. Įvykus vaiko traumai, pildo reikiamus nelaimingo atsitikimo dokumentus.
  10. Koordinuoja vaikų išvykų organizavimo veiklą.
  11. Rūpinasi lopšelio-darželio informaciniais stendais bei įvaizdžio kūrimu.
  12. Atlieka ir teikia priešmokyklinio amžiaus vaikų lankomumo analizės duomenis.
  13. Rengia lopšelio-darželio veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir k.t.).
  14. Vadovauja ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procesui lopšelyje-darželyje, žino ugdymo programų rengimo principus, rūpinasi kokybišku ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymu.
  15. Organizuoja, stebi, analizuoja, vertina ugdymo kokybės procesą, ugdytinių ugdymosi pažangą, inicijuoja ir koordinuoja komandinį darbą.
  16. Vadovauja Vaiko gerovės komisijai.
  17. Koordinuoja metodinės grupės veiklą, specialiosios pedagoginės-psichologinės pagalbos teikimą vaikams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
  18. Sudaro savo darbo metinį veiklos planą Įstaigos metiniam veiklos planui įgyvendinti ir teikia direktoriui tvirtinti.
  19. Dalyvauja įstaigos veiklos kokybės (įsi)vertinimo koordinavimo komandoje ir teikia siūlymus dėl Įstaigos veiklos kokybės gerinimo.
  20. Stebi, planuoja, organizuoja smurto ir patyčių prevencijos įgyvendinimą ir intervencijos vykdymą pagal tvarkos aprašą.
  21. Stebi, analizuoja ugdymo(si) aplinkos ir priemonių tikslingą naudojimą, atlieka mokinio krepšelio lėšų racionalų paskirstymą ir inicijuoja pirkimus.
  22. Teikia profesinę pagalbą pedagogams, skatina pedagogus profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi. Ruošia atestacinę pedagogų dokumentaciją.
  23. Organizuoja tėvų poreikius atitinkantį pedagoginį švietimą, tėvų įtraukimą į ugdymo proceso organizavimą.
  24. Prižiūri, stebi pedagogų, pagalbos mokiniui specialistų (logopedo, socialinio pedagogo, specialiojo pedagogo, judesio korekcijos specialisto) veiklą, konsultuoja ugdymo proceso organizavimo klausimais.
  25. Rengia ir teikia medžiagą lopšelio-darželio svetainei https://azuoliukas.tavodarzelis.lt/
  26. Plečia Įstaigos ryšius, bendradarbiauja su kitomis įstaigomis bei socialiniais partneriais.
  27. Atlieka direktoriaus funkcijas direktoriaus atostogų, komandiruočių, nedarbingumo laikotarpiu.
  28. Pastebėjus ar įtarus smurtą, prievartos, seksualinio išnaudojimo apraiškas, vadovaujasi lopšelio-darželio „Ąžuoliukas“ Smurto ir patyčių prevencijos, intervencijos aprašo nuostatomis ir imasi priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba vaikui.
  29. Atlieka kitas lopšelio-darželio ,,Ąžuoliukas“ direktoriaus įsakymu priskirtas funkcijas ir kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

 Darbo užmokestis:

  1. Nustatomas vadovaujantis 2017 m. sausio 17 d. Nr. XIII-198 (galiojanti suvestinė 2025-01-01 redakcija) LR valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 2 priedu. Darbo apmokėjimui taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas (pareiginės algos baziniais dydžiais) priklausomai nuo darbuotojo profesinio darbo patirties (metais) intervale nuo 1,9592 iki 1,9659.
  2. Pareiginės algos kintamoji dalis.

 Dokumentai, kurie turi būti pateikti:

  1. Prašymas leisti dalyvauti konkurse.
  2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai.
  3. Gyvenimo aprašymas – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
  4. Užpildyta pretendento anketa (Pretendento anketos formos pavyzdys patvirtintas 2017 m. birželio 21 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 496) 496 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 203 m. balandžio 5 d. nutarimo Nr. 247 redakcija).
  5. Darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijos.
  6. Užsienio kalbos mokėjimo lygį patvirtinantis dokumentas.
  7. Gali pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas (jei pretendentas turi).

 Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

 Dokumentų priėmimas:

 Elektroniniu būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (VATIS Prašymų teikimo modulis).

 Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai:

 Adresas: Rūdės g. 6, LT-77151, Šiauliai.

 Pasiteiravimo tel. 0 41 523776, el. pašto adresas [email protected]

 Darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 17.00 val.

 Skelbimas galioja:

 10 darbo dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje.

 Konkurso paskelbimo data – 2025 m. birželio 3 d.

 Skelbimas galioja iki 2025 m. birželio 16 d. (imtinai)

Nr.105229

https://portalas.vtd.lt/lt/direktoriaus-pavaduotojas-ugdymui-322;1052290.html

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė

Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas