Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Keičiasi AB „Šiaulių energija“ ir UAB „Šiaulių vandenys“ klientų aptarnavimo tvarka

Šiaulių miesto gyventojams šildymą, karštą ir šaltą vandenį tiekiančiose bendrovėse keičiasi klientų aptarnavimo tvarka. Kontaktiniu būdu be apribojimų aptarnaujami šiauliečiai, turintys galimybių pasą arba jam prilygstantį dokumentą.

 AB „Šiaulių energija“

AB „Šiaulių energija“ vartotojų priimamajame, įsikūrusiame Pramonės g. 10, Šiauliuose, nuo rugsėjo 13 d. klientai, turintys galimybių pasą arba jam prilygstantį dokumentą, kontaktiniu būdu yra aptarnaujami tiek iš anksto užsiregistravę, tiek be išankstinės registracijos. Kiti vartotojai, kurie rūpimo klausimo negalės išspręsti nuotoliniu būdu, ir toliau bus priimami tik iš anksto užsiregistravus tel. (8 41) 591 278. Rūpindamiesi Jūsų ir mūsų darbuotojų sveikata, visus klientus kviečiame aktualius klausimus, esant galimybei, spręsti nuotoliniu būdu.

Lankytis AB „Šiaulių energija“ draudžiama, jeigu jaučiatės prastai ir Jums pasireiškė ūmių viršutinių kvėpavimo takų susirgimų požymių (sloga, kosulys, čiaudulys, dusulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.). Jums rūpimus klausimus padėsime išspręsti telefonu ir el. paštu.

Klientams, turintiems galimybių pasą ar kitą jam prilygstantį dokumentą, rekomenduojame dėvėti nosį ir burną dengiančias veido kaukes, o kitiems atvykusiems vyresniems nei 6 metų lankytojams BŪTINA dėvėti nosį ir burną dengiančias kaukes. Šis reikalavimas netaikomas neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės kaukių dėvėti negali. Tokiems lankytojams rekomenduojama dėvėti veido skydelį.

Prieš įeinant į vartotojų aptarnavimo salę privaloma dezinfekuoti rankas prie įėjimo esančiu dezinfekciniu skysčiu. Jeigu negalite atlikti rankų dezinfekcijos, privaloma mūvėti vienkartines pirštines, kurias rasite prie įėjimo į vartotojų aptarnavimo salę. Privaloma laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo – kosint ir čiaudint burna ir nosis pridengiama vienkartinėmis servetėlėmis (panaudotas iš karto išmesti į šiukšlių dėžę). Jeigu neturite servetėlių, būtina kosėti ir čiaudėti į sulenktos alkūnės linkį. Laukiant kol Jus aptarnaus privaloma laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų.

Primename, kad bendrovės specialistai ir toliau teikia konsultacijas telefonu ir el. paštu, pagrindinius kontaktus rasite AB „Šiaulių energija“ tinklalapyje. Prašymus galite teikti el. paštu , jų formas rasite čia. Atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus ieškokite čia, jei nerasite Jums aktualaus, užpildykite pastarojo puslapio apačioje esančią klausimo formą.

 

 

UAB „Šiaulių vandenys“

Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimo Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ (toliau – Nutarimas)  3.1.1 papunktyje nustatytus reikalavimus, nuo rugsėjo 13 d. UAB „Šiaulių vandenys“ kontaktiniu būdu aptarnauja gyventojus, atitinkančius vieną iš šių kriterijų:

„3.1.1.1. asmuo yra pasiskiepijęs viena iš šių COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) vakcinų:

3.1.1.1.1. praėjus vienai savaitei nuo „Comirnaty“ ar „Spikevax“ vakcinos antrosios dozės suleidimo pagal skiepijimo schemą, išskyrus šio nutarimo 3.1.1.1.5 papunktyje nurodytą atvejį;

3.1.1.1.2. praėjus 2 savaitėms nuo „COVID-19 Vaccine Janssen“ vakcinos dozės suleidimo;

3.1.1.1.3. praėjus 4 savaitėms, bet ne daugiau kaip 13 savaičių nuo pirmos „Vaxzevria“ vakcinos dozės suleidimo, išskyrus šio nutarimo 3.1.1.1.5 papunktyje nurodytą atvejį;

3.1.1.1.4. po antros „Vaxzevria“ vakcinos dozės suleidimo pagal skiepijimo schemą;

3.1.1.1.5. praėjus 2 savaitėms nuo „Comirnaty“, „Spikevax“ ar „Vaxzevria“ vakcinos vienos dozės suleidimo asmeniui, kuris persirgo COVID-19 liga (koronaviruso infekcija) ir diagnozė buvo patvirtinta remiantis teigiamu SARS-CoV-2 PGR tyrimo rezultatu;

3.1.1.1.6. praėjus vienai savaitei nuo „Comirnaty“ ar „Vaxzevria“ vakcinos antrosios dozės suleidimo, jei pirmajai skiepo dozei buvo naudojama „Vaxzevria“ vakcina, o antrajai – „Comirnaty“ vakcina arba atvirkščiai;

3.1.1.2. asmuo persirgo COVID-19 liga (koronaviruso infekcija) ir:

3.1.1.2.1. diagnozė buvo patvirtinta remiantis teigiamu SARS-CoV-2 PGR tyrimo ar antigeno testo rezultatu, o nuo teigiamo tyrimo rezultato praėjo ne daugiau kaip 210 dienų (bet ne anksčiau, nei asmeniui baigėsi paskirtos izoliacijos terminas), arba

3.1.1.2.2. asmuo prieš mažiau nei 60 dienų yra gavęs teigiamą (kai nustatomi anti-S, anti-S1 arba anti-RBD IgG antikūnai prieš SARS-CoV-2) kiekybinio ar pusiau kiekybinio serologinio imunologinio tyrimo atsakymą, išskyrus atvejus, kai serologinis tyrimas atliekamas po skiepijimo COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) vakcina;

3.1.1.3. asmeniui, kuriam atliktas COVID-19 tyrimas, nustatytas neigiamas rezultatas,  – ne anksčiau nei prieš 48 valandas (skaičiuojant nuo ėminio paėmimo momento) atlikus SARS-CoV-2 PGR tyrimą arba greitąjį SARS-CoV-2 antigeno testą COVID-19 ligai (koronaviruso infekcijai) nustatyti;

3.1.1.4. yra vaikas iki 16 metų.“

Gyventojai atitinkantys bent vieną aukščiau nurodytą kriterijų, atvykus į UAB „Šiaulių vandenys“ privalės pateikti tai įrodančius dokumentus.

Gyventojai, neatitinkantys vieno iš Nutarimo 3.1.1. papunktyje nurodytų kriterijų, aptarnaujami tik nuotoliniu būdu, išskyrus:

  1. geriamojo vandens apskaitos prietaisų išdavimas;
  2. mėginių laboratoriniams tyrimams atlikti priėmimas.

Prieš atvykstant į UAB „Šiaulių vandenys“, rekomenduojame telefonu ar el. paštu susisiekti su specialistu ir suderinti paslaugos suteikimo laiką. Atsiprašome už nepatogumus.

 

Pasirūpinkime vieni kitais ir būkime sveiki!

„Šiaulių vandenys“ ir „Šiaulių energija“  informacija