Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Šiauliečių aptarnavimo tvarka Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje

Šiaulių miesto savivaldybės Priimamajame (Vasario 16-osios g. 62) Galimybių pasą arba jam prilygstantį dokumentą turintys interesantai  aptarnaujami kontaktiniu būdu.

Visus gyventojus kviečiame aktualius klausimus, esant galimybei, spręsti nuotoliniu būdu ir naudotis elektroninėmis administracinėmis paslaugomis https://www.siauliai.lt/page/view/45 , esant reikalui, galima konsultuotis nuotoliniais būdais: telefonu 8 41  500 510; elektroniniu paštu .

Gyventojų konsultacija telefonu pagal veiklos sritis:

- Miesto infrastruktūra, gatvių remontas,  transporto leidimai, eismo organizavimas, žemės ūkis, keleivių vežimas, želdinių tvarkymas, aplinkos apsauga – 8 41 500 513;

Socialinis būstas,  lengvatiniai būsto kreditai,  žemės mokesčių deklaracijos, Savivaldybės turtas, daugiabučių namų savininkų bendrijos – 8 41 500 514;

Licencijos ir leidimai prekybai, atleidimai nuo žemės, žemės nuomos, nekilnojamo turto, paveldėto turto mokesčių – 8 41 500 516;

Detalieji planai, statinių sąlygų sąvadas, projektai, adresų suteikimas, statybos leidimai, žemės grąžinimas, reklama, statyba ir statinių priežiūra, biudžetas – 8 41 500 518;

Kultūra, fizinių asmenų prašymai Savivaldybės vadovams, šeimos sudėties pažymos, viešoji tvarka, sanitarija, civilinė sauga – 8 41 500 519;

- Gyvenamosios vietos deklaravimas – 8 41 383 438 arba 8 41 383 439.

- Pirminė teisinė pagalba – 8 41 500 521

Iš anksto užpildytus dokumentus galite saugiai palikti Prie Priimamojo durų įrengtoje dokumentų dėžutėje.

Asmenys, neatitinkantys nė vieno iš Galimybių paso kriterijų, kontaktiniu būdu gali būti aptarnaujami tik tais atvejais, kai teikiamos paslaugos, kurių dėl jų specifikos neįmanoma suteikti nuotoliniu būdu.

SOCIALINĖS PASLAUGOS

Šiaulių miesto savivaldybės gyventojus dėl socialinių paslaugų gavimo Socialinių paslaugų skyrius nuo 2021 m. rugsėjo 13 d. aptarnauja vadovaudamasis LR sveikatos apsaugos ministro valstybės lygio ekstremalios situacijos valstybės operacijų vadovo  2021 m. rugsėjo 10 d. sprendimu Nr. V-2063 ,, Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2021 m. birželio 30 d. sprendimo Nr. V-1546 ,,Dėl valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, kitų įstaigų viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo sąlygų“ pakeitimo“.

Šiaulių miesto savivaldybės gyventojus dėl socialinių paslaugų gavimo Socialinių paslaugų skyrius aptarnauja tik su galimybių pasu ar ES skaitmeniniu COVID pažymėjimu.

Asmenys neturintys Galimybių paso ar ES skaitmeniniu COVID pažymėjimo prašymus dėl socialinių paslaugų teikimo gali pateikti:

  • paštu: Tilžės g. 170, Šiauliai, Socialinių paslaugų skyrius);
  • atvykus į Skyriaus pastatą adresu: Tilžės g. 170, Šiauliai, 3 a. laiptinėje yra paruošta vieta dokumentams pildyti ir padėti prašymai gauti socialines paslaugas. Užpildę prašymus, klientai įdeda juos į tam skirtą dėžę.

Konsultacijos socialinių paslaugų klausimais teikiamos tel. (8 41) 38 64 84.

Konsultacijos dėl dienos socialinės globos asmens namuose, laikino atokvėpio paslaugos suaugusiems asmenims su negalia teikiamos tel. (8 41) 38 64 83.

Konsultacijos dėl apgyvendinimo globos namuose teikiamos tel. (8 41) 38 64 85.

Konsultacijos dėl asmenų norinčių tapti globėjais (rūpintojais), dėl laikinosios globos tėvu prašymu nustatyto, dėl laikinosios globos tėvų prašymu panaikinimo ir laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia teikimo, teikiamos tel. (8 41) 38 64 64.

SOCIALINĖS IŠMOKOS IR KOMPENSACIJOS

Socialinių išmokų ir kompensacijų skyriuje klientai nuo 2021-09-13 aptarnaujami pagal išankstinę registraciją tik turintys Galimybių pasą, ES skaitmeninį COVID pažymėjimą ar turintys teigiamą COVID-19 lgG antikūnų kiekybinio ar pusiau kiekybinio serologinio imunologinio tyrimo rezultatą.

Klientai elektroninius prašymus dėl piniginės socialinės paramos ir socialinių išmokų gali teikti www.spis.lt., o neturintys galimybės prašymų pateikti nurodytu būdu ir neturintys dokumentų atitinkančių Galimybių pasą, užpildytus prašymus įdeda į tam skirtą pašto dėžutę.

Informacija, kuri trunka iki 15 min, Skyriuje teikiama be Galimybių pasą atitinkančių dokumentų ir  telefonu (8 41) 370 443 (centrinė miesto dalis), (8 41) 370444 (pietinė miesto dalis).

METRIKACIJOS PASLAUGOS

Rekomenduojame dėl civilinės metrikacijos teikiamų paslaugų kreiptis per Metrikacijos paslaugų informacinę sistemą Registrų centro savitarnoje adresu:  https://www.registrucentras.lt/savitarna/

Civilinės metrikacijos skyriuje teikiamos paslaugos, kurios dėl jų specifikos negalimos suteikti nuotoliniu būdu.

Todėl Galimybių pasas nereikalaujamas:

  1. santuokos sudarymo registravimui,
  2. civilinės būklės aktų įrašų dokumentų ir pažymos, patvirtinančios kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą,  originalų išdavimui.

Be Galimybių paso, santuokos registravimo ceremonijoje gali dalyvauti tik sutuoktiniai ir du liudytojai, prireikus vertėjas, nesergantys ir dėvintys veido kaukes.

Lydintieji ir sveikinantieji asmenys be Galimybių paso santuokos registravimo ceremonijoje nedalyvauja.