Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

„Pacientų balsas“ kviečia pacientus išsakyti savo patirtis ir lūkesčius sveikatos sistemai

Dalis Lietuvos gyventojų teigia gerai žinantys savo kaip pacientų teises, tačiau nemaža dalis vis dar jaučiasi nepakankamai informuoti apie sveikatos priežiūros paslaugas, jų apmokėjimą ir Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto ribas.

„Pacientų balsas“ – nacionalinės reikšmės iniciatyva, kurios tikslas – išgirsti kiekvieno paciento patirtis ir lūkesčius sveikatos sistemai. Projektą sudaro apklausa ir straipsnių ciklas portale Lrytas.lt, kuriuose keliami aktualūs klausimai apie pacientų teises, pacientų ir gydytojų santykį, gydymo kokybę, lūkesčius ir empatiją, Lietuvos sveikatos sistemos valdymą, finansavimą, paslaugų apmokėjimą ir kitas svarbias temas. 

Mes tikime, kad pacientų patirčių ir lūkesčių pažinimas yra tiesiausias kelias į geresnę paslaugų kokybę ir efektyvesnę sveikatos sistemą. Tyrimai rodo, jog kuo labiau atliepiami pacientų poreikiai, tuo labiau didėja jų pasitenkinimas, stiprėja paslaugų konkurencingumas ir organizacijų stabilumas. Įsiklausydamos į pacientų balsą, sveikatos priežiūros įstaigos gali tiksliau nustatyti, kurias sritis reikia tobulinti, kryptingiau gerinti paslaugų kokybę ir racionaliau valdyti resursus. Todėl paciento balsas tampa neatsiejama šiuolaikiškos ir kokybiškos sveikatos priežiūros dalimi. 

Kviečiame pasidalinti savo patirtimi ir lūkesčiais, atsakydami į klausimus. Jūsų atsakymai išryškins pagrindinius iššūkius ir paskatins platesnes diskusijas apie reikiamus pokyčius. Nes sveikatos sistemos centre – aktyvūs pacientai, turintys balsą ir teises. DALYVAUKITE APKLAUSOJE

Kviečiame balsuoti dėl Lieporių parko įveiklinimo

BALSUOKITE ČIA