Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Įtraukiojo ugdymo patirtis Turkijoje

Šiaulių „Romuvos” progimnazijoje startavo tarptautinio Erasmus+ projekto įgyvendinimas. Siekdamos pagerinti specialiųjų poreikių turintiems mokiniams ugdymosi sąlygas, vokiečių kalbos mokytoja Loreta Vytienė, istorijos mokytoja Diana Norkaitienė ir anglų kalbos mokytoja Gitana Petrušienė dalyvavo kvalifikacijos kėlimo kursuose „Įtraukiojo ugdymo modeliai ir vertinimas mokykloje" Izmiro mieste, Turkijoje. Jos sėmėsi žinių bei idėjų iš profesionalių kolegų, kaip įgyvendinti įtraukųjį ugdymą progimnazijoje. Mokytojos lankėsi turkų mokykloje, stebėjo organizuojamą ugdymą specialiųjų poreikių mokiniams ir dalyvavo mokymuose. Kvalifikacijos kėlimo kursuose įgijo daug vertingų žinių ir patirties. Visos paskaitos ir užsiėmimai buvo suplanuoti, įdomūs ir profesionaliai perteikti kursų organizatoriaus Serkut Kizanlikli ir šios srities darbo ypatumus išmanančių dėstytojų. Visos veiklos pateisino lūkesčius labiau nei tikėtasi. Sužavėjo Serkut Kizanlikli bendravimo ir organizavimo profesionalumas, praktiniai patarimai, konkretūs įtraukiojo ugdymo pavyzdžiai, aktyviosios veiklos, kurių metu kildavo diskusijos. Kursų metu mokytojos ne tik įgijo daug žinių ir patirties apie įtraukųjį ugdymą, bet ir labai daug sužinojo apie Turkijos kultūrą bei įžymias istorines vietas. Šie kvalifikacijos kėlimo kursai „Įtraukiojo ugdymo modeliai ir vertinimas mokykloje" buvo tai, ko šiuo metu labai reikia mokytojams ir šiuos kursus drąsiai galima rekomenduoti Lietuvos ir Europos kolegoms, kuriems reikia įgyti ar patobulinti savo žinias inkliuzinio ugdymo srityje.

Anglų kalbos mokytoja Gitana Petrušienė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas