Atlikti pirmieji darbai – atnaujinta per 10 kilometrų takų, jie pritaikyti neįgaliesiems. Atlikta Pramonės ir Dubijos sankryžos rekonstrukcija, įrengtas išmanusis šviesoforas, švieslentės.
Įrengtos stoginės dviračiams prie mokyklų, geležinkelio stoties, Šiaulių arenos – tai prideda šiek tiek patrauklumo naudotis kitomis transporto priemonėmis, o ne automobiliu.
Įgyvendinant Judumo planą vedėja žadėjo dar daugiau pokyčių, kurie paskatins gyventojus keliauti pėsčiomis arba dviračiais.
Nepaisant pasiekimų, Savivaldybė dažnai sulaukia priekaištų dėl nekokybiškų dviračių takų, kurie nėra sujungti į bendrą sistemą, yra su pertrūkiais ir tai apsunkina keliavimą šia populiarėjančia transporto priemone.
E. Bružienė teigė, kad pokyčiai jau vyksta. 2019–2022 metais atnaujinta 34 kilometrai dviračių takų dangų, nutiestas 21 kilometras naujų dviračių takų.
Dviračių takų tinklas ypač bus gerinamas, akcentuojant takus, kurie atskirti nuo transporto eismo ir pėsčiųjų judėjimo. Šiuo metu rengiami tokių takų techniniai projektai Vilniaus, Pramonės, J. Jablonskio, Aukštabalio, Žemaitės gatvėse. Dviračių takai bus ne tik įrengti ir pritaikyti, bet ir atsiras taip trūkstamos jungtys. Planuojama, kad šie pokyčiai vyks 2024–2028 metais.
Spalio pradžioje minint Savivaldos dieną Susisiekimo ministerija Šiaulių savivaldybei skyrė „Auksinės krivūlės“ apdovanojimą už investicijas į valstybei svarbią susisiekimo infrastruktūrą.
Pagal skrastas.lt informaciją
Gintarės Daknytės ir Vitalio Lebedžio nuotr.