Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Tarptautinė apskritojo stalo diskusija „Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys 2023“

Lapkričio 23 dieną Šiaulių „Romuvos" progimnazijoje jau antrus metus iš eilės vyko tarptautinė apskritojo stalo diskusija „Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys 2023/Digital teacher – growing student 2023“. Tarptautinį renginį organizavo Šiaulių ,,Romuvos” progimnazija ir Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo centras. Diskusija vyko hibridiniu būdu. Čia dalyvavo ne tik užsienio kalbų mokytojai, lektoriai, bet ir mūsų šalies pedagogai. Sulaukta beveik 80 dalyvių ir pranešėjų iš Turkijos, Estijos, Italijos, taip pat iš įvairių Lietuvos regionų: Vilniaus, Kauno, Panevėžio, Kėdainių, Lazdijų, Klaipėdos, Švenčionių, Šilutės, Kaišiadorių, Radviliškio, Kretingos ir Šiaulių miesto bei rajono ugdymo įstaigų. Malonu, kad nemaža dalis pranešėjų rinkosi pranešimus pristatyti auditorijoje, kita dalis pranešimus pristatė nuotoliniu būdu.

Susirinkusius į tarptautinę apskritojo stalo diskusiją dalyvius pasveikino progimnazijos direktorė Stanislava Prazauskienė. Ji pasidžiaugė dalyviu gausa, pristatymų įvairiapusiškumu, noru dalintis naujovėmis, tobulėti. Direktorė akcentavo tarptautiškumo svarbą, kai pasaulio šalys bendradarbiauja, dalijasi savo patirtimi, stengiasi įveikti skaitmenizacijos iššūkius, padedančius atidaryti daugelį durų žinių pasaulyje.

Susirinkę į apskritojo stalo diskusiją, pedagogai dalinosi tarptautinių projektų vykdymo patirtimi: jų integracija į ugdymo procesą, skaitmeninių įrankių bei įrenginių panaudojimą bei jų įtaka ugdymo kokybei, STREAM iššūkius, dirbtinio intelekto galimybes. Po Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos direktorės Stanislavos Prazauskienės bei pradinio ugdymo skyriaus vedėjos Editos Puzarienės įkvepiančio pranešimo apie dirbtinio intelekto panaudojimo galimybes ugdymo procese į tarptautinę apskritojo stalo diskusiją įsiliejo dalyviai iš užsienio.

Pranešėja Erika Gerardinini iš Italijos, JUMP Training Academy, pristatė tarptautinio projekto metu sukurtą knygą https://europeanbooktrailers.eu/, jos kolegė Aessia Simonetti dalinosi su projektuose vykdoma STEAM veikla.

Turkijos atstovas Serkut Kizanlikli kalbėjo apie mokytojų kompetencijų augimo galimybes. Pedagogė iš Talino, Ristiku Pohicool mokyklos, Jennifer-Chelsea Laanet kalbėjo apie inkliuzinį mokymą bei labiausiai pasiteisinusį mokymosi metodą – „learning by doing“ (mokomės veikdami).

Lietuvos pranešėjai dalinosi ERASMUS+, eTwinning, NordPlus projektuose įgyta patirtimi, savo sėkmėmis, idėjomis, mokymo(si) metodais ir būdais.  Pranešimų tematika, kaip visada, buvo įvairi ir aktuali. Diskusijos metu buvo prieita prie bendros išvados – tarptautinių projektų metu vykdomi ne tik mokyklų iškelti tikslai, kuriamos bendradarbiavimo galimybės, plėtojamas kūrybiškumas, bet svarbiausia, auga pats mokytojas. Jis auga kaip asmenybė, kaip kūrėjas, kaip žmogus, o šalia auga ir jo ugdomas mokinys.

 

Tarptautinės apskritojo stalo diskusijos organizatorė Laura Palivonienė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas