Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Įgyvendinta „Tūkstantmečio mokyklos I“ mokymų programa „Mokytojų lyderystė: pedagoginė praktika, inovacijos ir bendradarbiavimas“

2025 m. pradžioje įvyko trečiojo ir ketvirtojo mokymų programos „Mokytojų lyderystė: pedagoginė praktika, inovacijos ir bendradarbiavimas“ modulių mokymai temomis „Šiuolaikinė pamoka: nuo idėjos iki rezultato“ bei „Lyderystė ir psichologinis atsparumas besikeičiančioje aplinkoje“.

Mokymuose dalyvavo visų Šiaulių miesto bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai. Trečiojo modulio mokymus vedė lektorės: Margarita Pavilionienė, Šiaulių r. švietimo ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė, NŠA vadovaujančioji išorės vertintoja ir Daiva Rindzevičienė, Šiaulių „Romuvos“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, NŠA vadovaujančioji išorės vertintoja.

Lektorės su mokymų dalyviais aptarė didaktinį požiūrį į pamokos šiuolaikiškumą. Kalbėjo, kaip pamokos uždavinys susijęs su pamokos eiga. Aptartas kompetencijų ugdymas per mokomuosius dalykus, diferencijuoto, individualizuoto, personalizuoto ugdymo aspektai. Įvertinta praktinio mokymo(si) klasėje svarba, įvardinti edukaciniai barjerai. Įvardinti ir aptarti inovatyvūs grįžtamojo ryšio metodai pamokoje, mokymo(si) proceso reflektavimas, į(si)vertinimas ir jų svarba.

Ketvirtojo modulio mokymus vedė lektorė Solveiga Grudienė, VU Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto partnerystės docentė, psichologijos magistrė, sertifikuota vadybos konsultantė, koučingo specialistė, švietimo lyderystės konsultantė, Vadybos konsultacijų įmonės PRIMUM ESSE partnerė ir vadovė.

Lektorė su mokymų dalyviais aptarė, ką vadiname asmenine lyderyste ir kodėl tai svarbu mokytojo darbe. Ji įvardino lyderystės raiškos iššūkius laikmečio kontekste. Lektorė suteikė galimybę dalyviams „pa(si)matuoti“ vertybių svarbą lyderystės raiškai ir motyvacijai. Mokymų metu pedagogai susikūrė asmeninį vertybių žemėlapį. Lektorė įvardino, kad labai svarbu, visų pirma, susitarti su savimi dėl asmeninės lyderystės auginimo krypčių.

Aptarta psichologinio atsparumo svarba mokytojo darbe ir įvardinta psichologinio atsparumo formulė. Lektorė kalbėjo apie savi-lyderystę – nuoseklią kryptingą praktiką, nukreiptą į mūsų mąstymą, emocijas ir veiksmus mūsų išsikeltų tikslų atžvilgiu.

Mokymų programą „Mokytojų lyderystė: pedagoginė praktika, inovacijos ir bendradarbiavimas“ sudaro keturi moduliai: „Komunikacija ir bendradarbiavimas“, „Skaitmeninės technologijos ir dirbtinio intelekto įrankiai inovatyviai pamokai“, „Lyderystė ir psichologinis atsparumas besikeičiančioje aplinkoje“, „Šiuolaikinė pamoka: nuo idėjos iki rezultato“.

Ši mokymų programa suteikė dalyviams reikiamų įgūdžių ir žinių, reikalingų efektyviai pedagoginei praktikai, taikant inovacijas ir stiprinant lyderystę nuolat kintančioje mokymo aplinkoje.

 

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“ finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Mokymų programą parengė ir mokymus organizuoja Šiaulių miesto švietimo centras.

„Tūkstantmečio mokyklos I“ projektą įgyvendina Šiaulių miesto savivaldybė.

Programa finansuojama #NextGenerationEU lėšomis

Programą įgyvendina #Europos socialinio fondo agentūra

#Tūkstantmečio mokyklos

 

Straipsnio ir nuotraukų autorė Projekto „Tūkstantmečio mokyklų programos įgyvendinimas Šiaulių miesto savivaldybėje" lyderystės veiklų  koordinatorė Kristina Nesovienė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas